Reklama

A Chat4Support javítja a hitelintézetek ügyfélszolgálatát

A finanszírozással foglalkozó cégek minden értelemben a konkurencia fölé akarnak kerülni, és elérhetővé akarnak válni minden vásárlónak.


Ön minél jobban szeretne megjelenni az Interneten, hogy weblap látogatói idővel vevőkké váljanak. Minderre a Chat4Support a megoldás. Ha a hitelintézetének nincs élő ügyfélszolgálata az Interneten keresztül, potenciális klienseket veszthet el, főként ha a versenytársak már rendelkeznek ilyen kiegészítővel.


A Chat4Support-tel az operátorok felvehetik a kapcsolatot honlapjának látogatóival. Az embereknek tetszeni fog, hogy egy élő embert kérdezhetnek, ha segítségre lenne szükségük. Ez a fajta kommunikáció mindkét fél részére előnyös és kényelmessé teszi a kapcsolatfelvételt, az időpont egyeztetést és az információ szolgáltatást.

Ha ön egy bank vagy hitelintézet, akkor a honlapon nézelődő személyek élőben kaphatnak friss információkat a jelenlegi kamatokról, jelzálogról, járadékokról, kisebb üzleti kölcsönökről és megannyi másról.

Hogyha önnek egy Internetes hitel kártya jóváhagyó oldala van, akkor látogatóinak elmagyarázhatja, hogy miért lett visszautasítva a hitel kártya felhasználása.

Ha a vállalata online űrlapokat használ hiteligényléshez vagy új bankkártya nyitásához, akkor az ügyfeleknek esetleg nehezére eshet ezeket kitölteni, de szívesebben és könnyebben teszik, ha élő segítséget kapnak mindehhez.

Az élő chat meggyorsítja az információ áramlást a vevő és a szolgáltató között. Minden információ, amit telefonon tudunk közölni a másik féllel, azt chat-en keresztül még eredményesebben tudjuk eljuttatni beszélgető partnerükhöz. Például, az operátorok tudnak útmutatásokat tartalmazó oldalakat küldeni az ügyfeleknek. Telefonon nem mutathatnánk a másik félnek grafikonokat vagy táblázatokat.

A Chat4Support weblap megfigyelője segít a csalások utáni nyomozásban. Az operátor a program segítségével látja a látogatók ország és város szerinti tartózkodását. A Chat4Support több annál, mint hogy asszisztenciát nyújt weblapja látogatóinak. Ez egy igen komoly online értékesítő eszköz. Az operátorok bármikor beszélgetésre hívhatják a website-on böngésző személyeket, így proaktívan árusíthatják szolgáltatásukat. Továbbá azt is megfigyelhetjük a szoftver segítségével, hogy a látogató éppen melyik oldalon tartózkodik, illetve, hogy honnan navigált a weblapunkra. Ezek az információk mind elősegíthetik az Internetes kampányok javítását.

 A hitelintézetének típusa nem számít. A Chat4Support modern és professzionális imázs kialakításával is segíti vállalkozását, miközben csökkenti az ügyfélszolgálat működésének költségeit. Ez az a áttörő megoldás, ami növeli a vevők elégedettségét és csökkenti költségeit.


A ÜzletiChat használatának fő előnyei a hitelintézetek számára.

Élő online segítség

Azonnali választ eredményez a honlap látogatói részéről felmerülő kérdésekre. Így nem kell várnia a válasz e-mailekre, hiszen azon nyomban segítséget kap a vállalat részéről.

Hatékony feladat ellátás
Egy operátor egyszerre több ügyféllel is tud kommunikálni, ami csökkenti a telefon – és bérköltségeket.

Egyszerű felhasználó felület

Az egyszerű operátor kezelőfelület használata gyorsan elsajátítható és bárki könnyedén megtanulhatja. Pár perc ismerkedés a programmal és mindenki könnyedén használhatja.

A honlap látogatóinak megfigyelése

Az operátor kezelőfelülete megmutatja  a látogatók tartózkodási helyét országra és városra lebontva. Ez egy remek eszköz statisztikák készítéséhez, amivel később javíthatunk a reklám kampányokon.


Előny a cégének és az ügyfeleinek

A Chat4Support-tel az ügyfelei utánanézhetnek a hiteligénylésük állapotának, az aktuális kamatoknak, a kezdőrészlet mértékének és kérdéseiket azonnali válasszal viszonozzák.

Ha egy értékesítőnek segítségre lenne szüksége, akkor meghívhatja egy kollégáját a beszélgetésbe, így szolgáltatva még pontosabb információkat ügyfelének, de arra is lehetőség van, hogy a klienst egyenesen átirányítsa a munkatársához.

Bizalmasság biztosítása

Minden egyes beszélgetés és privát ablakban zajlik, így azt csak azt csak a két fél láthatja. A társalgások bizalmas adatok tartalmazhatnak, mint például bankszámlaszám. A chat indítását eredményező ikont jelszóval védett weblapra is kiteheti, így csak a már meglévő ügyfelei tudják igényelni a chat beszélgetéseket.

A mentett válaszok időt takarítanak meg

Az előre megírt válaszokkal időt spórolhat meg magának. Ez a gyakran feltett kérdéseknél alkalmazható a leginkább. Ezeket használva gyorsabban haladhat a beszélgetés, mint telefonon reagálni minden egyes ügyfél hívására, újra és újra elismételni ugyan azokat a válaszokat. Az idő mellett az alkalmazottak számát is csökkenthetjük, már nincs annyi emberre szükségünk, hogy fogadják a hívásokat.

Mentett beszélgetések a minőségért és a betanításhoz.

A beszégetések mindegyike elküldhető egy előre beálított e-mail címre, így azokat ellenőrizhetjük a megfelelő minőségi szolgáltatás nyújtása érdekében, valamint új dolgozókat betanításában, és további adatok honlapon való elhelyezésében is fontos szerepe lehet.

Személyre szabott chat

Mindegyik értékesíhető személyre szabhatja a chat ablakát fotó hozzáadásával. A színsémát is a cég arculatához igazíthatjuk, a logóját is kihelyezhetjük. Az üdvözlő – és üzenetek rendszerüzenetek is módosíthatók, a vállalat profiljának megfelelően. Az értékesítők saját e-mail címükkel is kiegészíthetik a chat ablakot, így az ügyfelek akkor is felvehetik velük a kapcsolatot, amikor nem elérhetők.

 

pagerank