Reklama
Tartsa meg és növelje tanulóinak számát élő online segítséggel!

Számos oktatási intézmény rendelkezik saját weboldallal, hogy a jövőbeni és a jelenlegi diákok jelentkezni tudjanak bizonyos szakokra, anyagi támogatást nyújtsanak az iskolának vagy épp valamilyen információ után érdeklődjenek. Bár az elektronikus űrlapok megkönnyítik a papírmunkákat, de ha a tanulóknak segítségre lenne szükségük, akkor nem kaphatnak anélkül, hogy fel ne hívják az iskolát telefonon, vagy küldjenek egy e-mailt.

A Chat4Support úgy talál megoldást a problémákra, hogy az adminisztrátorok élőben beszélgethetnek a website látogatóival, privát chat szoba segítségével. A chat segítségével a munkatársak gyorsan felvehetik a kapcsolatot azokkal a diákokkal, akiknek segítségre van szüksége az űrlapok kitöltésében, illetve akik információ után kutatnak. Interneten keresztül válaszolni sokkal hatásosabb, mint alkalmazottakat fizetni a bejövő telefonhívások kezelése érdekében.

A Chat4Support-et rendkívül könnyű kezelni. Ha a tanulóknak segítségre van szüksége, vagy érdeklődnek valami felől, akkor csak a weblapon lévő „Élő chat” gombra kell kattintaniuk, aminek következtében egy privát ablakban kommunikálhatnak az asszisztenssel, aki maga dönti el, hogy melyik chat kezdeményezést fogadja el. Ha a chat beszélgetés elkezdődött, akkor élőben társaloghat az iskola alkalmazottja és diákja.

Az adminisztrátorok átirányíthatják egymásnak a  diákokkal való beszélgetéseket, hogy a felmerülő kérdésekre az illetékes ember tudjon válaszolni. Más munkatárs is csatlakozhat a beszélgetéshez. A kollégák és diákok közt zajló privát beszélgetésbe nem láthat senki bele.

A Chat4Support-tel az adminisztrátorok azonnali válasszal szolgálhatnak a jelenlegi és jövendő diákok felé, ezzel nyújtva modern és professzionális imázst a látogatók felé.

A Chat4Support előnyei az oktatási intézmények számára

Hatékony feladat ellátás

Egy operátor egyszerre több diákkal is kommunikálhat, ezzel csökkentve a telefon - és bérköltséget.

Növeljük a diákok számát!

A beiratkozás végző tanár meg tudja figyelni az intézmény honlapját, ezáltal megfigyelheti, hogy az egyes látogatók melyik fakultációkban illetve szakirányban érdekeltek, ennek megfelelően tudja őket chat beszélgetésre is meghívni.

Katalógusok bemutatása

A diákok élő segítséget kérhetnek például az Internetes katalógusokat böngészve, csak a „Chat indítása” gombra kell kattintaniuk, és máris kérdéseket tehetnek fel az iskola egyik alkalmazottjának a képzési programról vagy a tanfolyamokról.

Egyszerű kezelőfelület

Az egyszerű operátor kezelőfelület használata gyorsan elsajátítható és bárki könnyedén megtanulhatja. A Chat4Support használatához nem kell informatikusnak lennünk vagy külön tanfolyamot végeznünk!  

pagerank