Reklama

Miért használjuk az Chat4Support-ot az üzleti életben?

1. Több ügyfél kezelése: A Üzleti Chat által ön egyszerre több vásárolóval is kommunikálhat. Így ön és kliensei is időt takarítanak meg.

2. Azonnali válaszadás: Azok a látogatók, akik ezt a forradalmian új chat programot használják, általában igen érdeklődőek az egész beszélgetés folyamán, így ön is a lehető legpontosabban tudhatja meg, hogy milyen árut is szeretnének leendő ügyfelei. A Üzleti Chat-tel honlapjának bármelyik nézelődőjével társalgást kezdeményezhet. Sőt, a chat indításához szükséges ikont e-mail-jébe vagy Google reklámjába is beszúrhatja.

3. Pozitívabb első benyomás: Azok a vásárlók, akik gyors választ kapnak kérdéseikre több terméket vásárolnak majd és nagyobb bizalommal is fognak a cég felé viszonyulni. Ez az oka, amiért az ötletes autókereskedések százai bíznak meg az élő chat programban. A vevőkkel való jó kapcsolat kialakítása érdekében nem csak felveszik velük a kapcsolatot, de így chat-en keresztül még a bizalmat is jobban ki tujdák bennük alakítani.

4. A cég neve a köztudatban: A weboldalán megjelenő „Chat indítása” ikont, a felnyíló ablakokat és a chatre invitáló képernyőt a vállalat arculatához igazíthatja, a logóját is hozzáadhatja, valamint az operátorok a saját fotójukkal is kiegészíthetik a chat ablakot.

5. Chat bárhonnan: Bármilyen Internet kapcsolattal ellátott számítógépről kezdeményezhet és fogadhat chat társalgásokat.

6. 100%-ig kockázatmentes: Kipróbálhatja a Üzleti Chat ingyenes próbaverzióját, így egyszerű és könnyű lesz eldönteni-e, hogy igényt tart-e a szolgáltatásunkra, továbbá bármikor visszamondhatja azt.

7. Beszélgess a vendéggel az anyanyelvén: A Üzleti Chat felismeri a vendég lakóhelyét, ezzel elősegítve a nemzetközi kommunikáció gyorsaságát, egyszerűségét és hibamentességét. A rendszer minden speciális karaktert támogat, így a rendszerüzeneteket is minden akadály nélkül lefordíthatja a látogató nyelvére.

8. Kiterjeszthető: A Üzleti Chat viszonteladóit is hozzá tudja adni operátorként a szoftveréhez.

9. Valós idejű statisztikák és jelentések: A Üzleti Chat valós idejű statisztikákat és jelentéseket generál, így gyorsan hasznosíthat olyan adatokat, mint az ügyfél tartózkodása, böngészett lap címe, ezáltal jobban megismerhetjük az elvárásaikat.

 

pagerank