Élő chat, Üzleti chat, Ügyfélchat

 

Segítség

A Chat4Support használatának megértéséhez kérem, olvassa el a Felhasználási Útmutatót és a Gyakran Ismételt Kérdéseket!
Kérem, kerssen fel minket ha bármiféle javaslata vagy kérdése lenne!
Először is nyissa meg az operátori felületet!

 

Felhasználási Útmutató

Először indítsa el az Operator kliens szoftvert .


I. Nyisson meg a honlapján egy chat ablakot!


  1. Kattintson a Beállításokra
  2. Válassza a a Chat gomb HTML-jének létrehozása menüt!
  3. Klikkeljen a Másolás Vágolapra szövegre!
  4. Másolja be a kódot a honlapja forráskódjába, minden olyan helyre, ahol meg kívánja jeleníteni a Chat ikont!
  5. Ezután változtassa meg a Chat gomb kinézetét az ízlésének megfelelően!
  6. A Chat indító ikon ellenőrzéséhez kattintson a Tesz Oldal Megnyitására!

Ⅱ. Indítson egy látógatói chat-et ablakot!


  1. Kattintson a honlapján a chat indító gombra, ekkor megjelenik a látogató chat ablaka.
  2. Ilynekor az operátornak megjelenik egy figyelmeztetés a tálcán: „Látogató az oldalon”!
  3. A Látogató listában is látható lesz, hogy egy vendég chat-et kezdeményezett.
  4. Ha az operátor már beszélget valaki mással, akkor a Chat figyelmeztetés villogni fog.
  5. Jobbos gombbal kattintson a Hívás mappára vagy a Látogató logóra és a látogatói adatok elrejtéséhez válassza a Látogatás Figyelmenkívül hagyását!

Ⅲ. Indítson beszélgetést!

a. Hogyan kezdjek egy chat-et


  1. A Chat4Support Operátor konzoljában kattintson jobbos gombbal a Látogató feliratra és válassza a Hívás Elfogadását, ezután az Operátornak a „Látogató csatlakozott”, a vendégnek pedig az „Operátor csatlakozott” felirat fog megjelenni.
  2. Ha a társalgás megkezdődik a látogató profilja a Chat-elők mappába kerül.
  3. Az alsó üres részbe írhatja az üzenetét, amit a látogatóval szeretne közölni.
  4. Az üzenetet a Küldés gombra kattintva vagy az Enter lenyomásával továbbíthatja.
  5. Jobbos gombbal kattintson a Hívás mappára vagy a Látogató logóra és a látogatói adatok elrejtéséhez válassza a Látogatás Figyelmenkívül hagyását!

b. Meghívás chatre és átirányítás


  1. Bármikor, ha látogatója érkezik az oldalára, akkor meg fog jelenni a „Látogató az oldalon” figyelmeztetés a tálcán az adatait pedig a Látogató Listában találhatja meg.
  2. Kattintson jobbos gombbal a Látogatóra, amjd pedig a Meghívásra. Ezután fog megjelenni a Meghívó Üzenet ablak.
    Írja be az elküldendő üzenetet!
  3. Jobbos gombbal kattintson a Hívás mappára vagy a Látogató logóra és a látogatói adatok elrejtéséhez válassza a Látogatás Figyelmenkívül hagyását!
  4. Az Operátori ablakban jobbosgombbal kattinson a vendégre és válassza a Meghívás gombot. A látogatónak egy Chat-re hívó ablak fog megjelenni.
  5. Klikkeljen az Átirányítás gombra, ahhoz hogy vendége egy másik Operátorral tudjon beszélgetni!

Ⅳ. Hogyan láthatom a látogatóim adatait?


  1. Jobbos gombbal kattintson a Látogatóra, majd pedig a Kapcsolati Adatokra. Itt olyan információkat találhat, mint a vendég neve, telefonszáma, országa, stb. Ha még nincsenek adatai, akkor nyithat egy új Kapcsolati Adatok Kártyát.
  2. A Footprint-nél megtudhatja a látogató küldő lapját, használt kulcsszavakat, refernciát, stb.
  3. Az Előzményeknél a korábbi beszélgetéseket tekintheti meg.

Ⅴ. Hogyan használjam a Beállítások menüt?


  1. Menjen a Beállításokra és válassza a Jelszóváltoztatás menüt, jelszavának lecseréléséhez!
  2. A Hálózati Beállítások alatt választhatja a „Ne Proxy-n keresztül csatlakozzon” megoldást.
  3. Böngésző Látogatók, Chatelő Látogatók és Beérkezett üzenetek hangjait is a Beállítások menüben választhatja ki. Továbbá lehetsőég van még a Kilépett Látogatók jelzésére is.
  4. Az Időzona Változtatásánál a helyi időt állíthatja be.
  5. Az IP Fekelista Beállításoknál tilthatja le látogatóit IP cím szerint.
  6. Automatikus Meghívás Beállításoknál megadhatja, hogy a hány másodperc böngészés után nyíljon chat ablak.
  7. E-mail Aláírás Beállításnál meghatározhatja az e-mail aláírásába beillesztendő chat kérő ikont. A címzett a levél megérkeztekor azonnal beszélgetni tud majd Önnel.
  8. Egyéb Beállítások alatt olyan változtatásokat végezhet, aminek hatására péládul a „Nincs a gépnél” felirat megjelenésének ideje módosul.
  9. A Nyelvi beállításoknál a szoftver nyelvét változtathatjuk meg az operátori igényeknek megfelelően.
  10. Automatikus Elindulásnál úgy módosíthatja a beállításokat, hogy az Operátornak nem kell többé bejelentkeznie, hanem a szoftver ezentúl magától el fog indulni.

Ⅵ. Könyvtárak

a. Tudásbázis és Tárolt Üzenetek Mentett Válaszok ablakok alakítása


  1. Kattintson jobbos gombbal a Tudásbázis vagy Mentett válaszok elemeire!
  2. Válassza a Hozzáad, Szerkeszt vagy Töröl parancsot!
  3. Ezután Frissítse a lapot!
  4. Dupla kattintással kiválaszthatja az elemeket és ezáltal üzenetküldő ablakban fognak megjelenni.
  5. Küldés gombbal vagy az Enterrel küldje el az üzenetet!
  6. Jobbos gombbal kattintson a Tudásbázis vagy Mentett Válaszok ablakba
  7. Válassza a Frissítést a újabb tartalmak megjelenítéséhez!

 

b. Válaszok és megoldások keresése


  1. Írja be a kulcsszót a Tudásbázis vagy a Mentett válaszok keresősávjába!
  2. Kattintson a Keresésre a találatok kilistázásához, így pillanatok alatt megtalálhatja, amit keresett.

c. Operátor lista alakítása


  1. Kattintson jobbos gombbal az Operátor Listára!
  2. Válassza ki a csoportosítás módszerét!
  3. Jelenítsük meg az elérhető kollégákat az Online mappában!
  4. Ha bejelentkeznek, akkor a részlegük alatt fognak megjelenni, ha kijelentkeznek, akkor a Nem elérhető mappába kerülnek vissza.
  5. Ha jobbos gombbal kattintunk a nevükre és a Csoportos üzenetet válasszuk, akkor egyszerre több Operátorral is tudunk beszélgetni.
  6. Az Előzményekben az eddig lefolytatott beszélgetéseket tudjuk visszanézni.
  7. Az Operátori Adataokban az operátorról eddig tárolt információkat nézhetjük vissza.
  8. Az Operátor Listában található Csoportosítással átláthatóbbá teheti az Operátorokat állapotuk, rendeltetésük szerint.

d. Ablakok elrejtése


  1. Kattintson a Nézet-re!
  2. Vegye ki a pipát a Tudásbázis, Mentett Válaszok, Operátor Lista és Látogató Lista menüből, így azok eltűnnek, vagy csak kattintson a rajtuk található X-re.
  3. A Tudásbázist, Mentett válaszokat és Operátor listának rajzszögére kattintva eltüntheti azokat a képernyő valamelyik szélére, így csak azok főcíme marad meg.
  4. Tartalmának mutatásához vigye rá a kurzort!
  5. Visszaállításhoz ismét nyomja meg a rajzszöget!
  6. Rendezze ízlése szerint az Eszköztárat, Állapot kijelzést és a klüön féle ablakokat!

e. Ablakok rendezése


  1. Fogja meg az ablakokat a kék részüknél, ahol kiírja a mappa nevét: Tudásbázis, Mentett válaszok, Operátor lista Látogató lista.
  2. Húzza oda, ahol Önnek a legjobban megfelel!

f. Floating the folders window


  1. Fogja meg és húzza őket az alkalmazás közepére!
  2. Az ablakokat bárhova teheti a szoftveren belül.
  3. Az ablakot mozgatni lehet a programon belül.

Ⅶ. Oszlop

a. Rendezése


  1. Kattinson a Látogató Listába!
  2. Oszlopok témája szerint sorba rendezheti látogaóit!
  3. Kattintson rá megint és a sorrend megfordul!

b. Több oszlop szerinti csoportosítás


  1. Kattintson a Látogató Listára!
  2. Nyomja le a SHIFT billentyűt és így jelöljön ki több oszlopot!
  3. A sorok e két oszlop szerint lesznek sorba téve!

c. Oszlopok mozgatása


  1. Fogja meg az oszlopokat és vigye tetszés szerint jobbra vagy balra!
  2. Az oszlopok tehát abban a sorrendben fognak következni egymás után, ahogy Ön kialakította!

d. Oszlopok szerkesztése


  1. Menjen be a Nézet menübe és válassza az Oszlopok Testre Szabását!
    A látogató listában szereplő oszlopok eltávolíthatók, hozzáadhatók, valamint fel és le mozgathatók!

Ⅷ. A csatorna ablak oszlopai


  1. Kattintson a Chat előzmények fülre a Csatornák-nál, hogy visszanézhesse a beszélgetéseket!
  2. A Részletes Információknál olyan adatokat találhat, mint a csatorna ID-ja, beszélgetés URL-je, Operátor neve chat típusa, stb.
  3. A Kapcsolati adatoknál részletes információt talál a látogatókról, ID szám, név, IP cím, böngésző, URL, stb alapján.
  4. Az Új Kapcsolat Kártya Létrehozásánál adhatja meg új ügyfelei adatait, mint például ID, név, ország, weboldal, telefon, e-mail, cím, stb. A Mentés és Találat keresésénél leellenőrizhetjük, hogy nincs-e már valamely kapcsolati címke az adatbázisban.
  5. Válassza a Keresést, hogy néhány adat alapján (pl.: név, telefonszám, weboldal, e-mail) találjon ügyfelélre. Továbbá módosíthatja az eddig megadott adatokat.
  6. Az Előzmények alatt a referncia lapot, kulcsszót, látogatás kezdetét, Operátor nevét, belépő és kilépő oldalt és a böngészés hosszát nézhetjük vissza vendégenként.
  7. Az üzenetküldő ablakban olyan menük használatára van lehetőség, mint: Kép beszúrása, Weboldal beszúrása, Fájl küldése, Idő ki -, és bekapcsolása, Mentés másként, Nyomtatás és Helyesírás ellenőrzés.
  8. Váltson betűtípust, beűméretet, betűszínt!
  9. A Felhívás Skype-pal gombra kattintva közvetlenül a Skypon keersztül beszélgethet ügyfelével!
  10. A beszélgetés alatti fülre jobb gombbal kattintva több opciót is felkínál a szoftver: Beszélgetés elhagyása, Beszélgetés bezárása, Minden beszélgetés elhagyása, Minden beszélgetés bezárása, Befejezett beszélgetések bezárása, Egyéb beszélgetések bezárása.

Ⅸ. Fájl menü használata


  1. Operátor váltáshoz válassza a Fájl menüt és kattinson a „Bejelentkezés mint…” szövegre.
  2. A chatből való kilépéshez klikkeljen a „Kijelentkezés” gombra! A vendég chat ablakában az „Operátor kilépett” felirat fog látszódni.
  3. Az Állapotomnál beállíthatja, hogy Elérhető, Nincs a gépnél, Elfoglalt vagy Rejtett státusz jelenjen meg a neve mellett.
  4. Ha a Rejtettet választja mások úgy látják majd, mintha ki lenne jelentkezve, miközben online van.
  5. A szoftverből való kijelentkezéshez kattinson a Bezárás gombra!

Ⅹ. Segítség menü használata


  1. Frissítés keresésére kattintva új böngésző nyílik meg, ahol a szoftver legutolsó verzióját találhatja majd.
  2. A Vásárlás most-ra klikkelve a weboldalunk ezzel kapcsolatos oldala nyílik majd meg.
  3. Lépjen velünk kapcsolatba menüre az elérhetőségeinket tölti be az Internet.
  4. Online Útmutató gombra kattintva a böngészőben nyílik meg a szoftver ismertetője.
  5. A Feliratkozásra kattintva a rendszer az Admin Konzolra való feliratkozáshoz navigálja Önt!
  6. Ha az Elfelejtett jelszóra megyünk, akkor az "Admin" konzolon van lehetőségünk visszaszerezni jelszavunkat.
  7. A Visszaigazoló E-mail Újra Küldése menü az azonos néven létező Admin Konzol oldalára irányít minket.
  8. Kezdőlap a Chat4Support weboldalát tölti be.
  9. A Chat4Support-ról menüben a szoftverről olvashat bővebben.
  10. Adminisztrátor és Operátor háttér konzol
  11. (a.) Jelentkezzen be az Admin konzol weboldalába --- http://web.chat4support.hu/weboperator/ ---
    (b.) Válasza a feliratkozást, adja meg fiók nevét, felhasználó nevét és jelszavát. Ha Ön az adminisztrátor, akkor a következő menük fognak megjelenni:Weboldal információ, Képek feltöltése, Részlegek, Operátor, Mentett válaszok, Tudásbázis, Chat előzmények, Chat adatok, Kulcsszó találat, Fontos oldalak, Jegyrendszer (üzenetek), Forgalom elemzés, Jelszóváltoztatás, Kijelentkezés. Ezek a menük Önnek, mint Operátornak nem fognak látszódni.
    (c.) Ha Ön nem Adminisztrátor vagy Operátor, akkor kattintson a Feliratkozásra, hogy megadja a regisztrációhoz szükséges adatait!
    (d.) Kattintson az Elfelejtett jelszóra, hogy visszakapja azt és ismét be tudjon jelentkezni a szoftverbe.
    (e.) A Visszaigazoló E-mail újra kiküldésével a rendszer ismét elküldi a regisztrációs e-mailt.

    (f.) Miután Adminisztrátorként bejelentkezett, válassza az Oldal Információt a saját adatainak megtekintéséhez, mint például: oldal ID, oldal neve, e-mail, stb. Visszaállíthatja és mentheti is ezeket.
    (g.) Klikkeljen a Felhasználói beállításokra majd az Operátorra, ezután pedig az Új hozzáadása gombra, úgy Operátor vagy Adminisztrátor létrehozásához. Az X-szel törölheti őket. Az Operátor ID-ba való belépéskor módosíthatja az operátorok adatait, majd ha végzett, mentse el.
    (h.) Új részegek felvételéhez kattintson a Részlegre, utána pedig az Új hozzáadása gombra! A részegeket az X jelre kattintva törölheti. Szerkessze meg a nevüket és az adatokat, majd mentse el!
    (i.) Tartalom vezérlőben válassza a Mentett Válaszokat új válaszok felvételéhez
    (j.) Nyissa meg a Tudásbázist új problémák és az azokra adandó megoldások beviteléhez!
    (k.) A Szabályok főmenüben válassza a Kulcsszó Találatot új kulcsszavak beviteléhez. A megadott kulcsszavakra kereső látogatókat azonnal jelzi a szoftver!
    (l.) A Fontos oldalaknák felvehet fontosnak tartott URL-eket.
    (m.) A Látogatói élménynél válassza a Fotó feltöltését, a chat ablakban látható online és offline ikonjai, valamint logója megváltoztatásához! Csak JPG vagy GIF fájl tölthető fel!
    (n.) Kattintson a Chat adatok menüre chat előtti és utáni felmérés készítéséhez!
    (o.) Válassza a Jegy rendszer (Üzenetek) menüt a látogatók által hagyott üzenetek csoportosításához és rendezéséhez és azok operátorok közötti elosztásához!
    (p.) Jelentés és Napló menü alatt a sikeres és elmulasztott chatek jelentéseit, operátori statisztikát és még sok egyéb mást talál.
    (q.) A Chat előzményekben visszaolvashatja az eddig lezajlott társalgásokat.
    (r.)  Kattintson a Forgalom elemzés menüre!

    (1.) A Weboldal látogatói menüben találkozhat az Összegzéssel, amely megmutatja a látogatók összes eddigi IP címét és az általuk meglátogatott oldalakat, illetve utóbbiak számát.
    (2.) Válassza a Legújabb Forgalmi Adatokat! Itt választhat éves, havi és napi elemzés közül. Vigye a kurzort a hisztogramra, ekkor láthatja a különleges és az összes IP címekről beérkezett forgalmat is.
    (3.)  Klikkeljen az Előzmény keresésére éves, havi és napi nézet váltására, de ha gondolja, pontos dátumra is rákereshet.
    (4.) A Kulcsszó és referencia alatt a látogatók által használt kulcsszavak elemzését találja. Tehát ez alapján találtak a weboldalára az adott keresőben. Itt is kereshet pontos dátum alapján.
    (5.) Menjen az Elérhető Erőforrásra, hogy megtudja, melyik kereső által találtak honlapjára! Továbbá megtudhatjuk, hogy mely domainekről és URL-ekről jöttek a vendégei, külön megjelenítve a referáló domaineket és URL-eket. A bal oldali kijelző megmutatja, hogy melyik kereső által kapjuk a legtöbb látogatót. Itt is lehetséges a dátum szerinti keresés.
    (6.) Válassza az Időzóna menüt, majd a Régió gombot a regionális forgalom lekérdezéséhez! A Nyelv menüben pedig a beszélt nyelvek szerinti statisztikát kapja meg. Az Időzóna menüben arról is tájékozódhat, hogy mely időzónából hány érdeklődő érkezik. Dátum szerinti keresésre is van lehetőség!
    (7.) Az Egyéb információkat választva statisztikát kaphatunk a látogatók IP címéről, szín mélységről, ami a látogatók által használt betűszínt takarja. A Kereső a látogatók által használt kereső motorok népszerűségét méri. A Képernyő Felbontás a látogatókat monitor nagysága szerint elemzi. A Rendszer alatt a vendégek számítógépéről kaphatunk adatokat.
    (8.) A szoftverből való kilépéshez kattintson a Kijelentkezésre.
 

pagerank